„Wyczyściłam się i wróciłam do spania”


Kobiety mówią, że usuniecie (zamordowanie) dziecka za pomocą tzw. pigułki aborcyjnej jest bardzo łatwe: „wyczyściłam się i wróciłam do spania”.

Gdy tzw. magazyn dla kobiet ,’Cosmopolitan’, publikuje artykuł o kobiecych doświadczeniach aborcyjnych, to prawie ZAWSZE promuje aborcję jako coś dobrego i niezbędnego dla kobiet.

a

W tym tygodniu magazyn opublikował wywiad z trzema kobietami, które poddały się aborcji przy użyciu (zaaprobowanych przez FDA) pigułek aborcyjnych zwanych Mifepristone i Misoprostol. Trzy kobiety pochodzą z różnych środowisk i maja rożne doświadczenia życiowe; ale istota ich historii była taka sama – ich aborcje były proste, stosunkowo bezbolesne i najlepszą decyzją dla nich. Poprzez ich historie, ten niby ‚magazyn dla kobiet’ popchnął metodę usuwania dziecka, za pomocą pigułek, jako bezpieczny i łatwy proces, który powinien być łatwo dostępny dla kobiet, które NIE CHCĄ być już w ciąży.

Artykuł nic nie mówi o kobietach, które doświadczyły bardzo bolesnych lub niepełnych aborcji po użyciu tych pigule. I choć artykuł krótko wspomina ewentualne zagrożenia dla kobiet, nie wspomina, że jednym z nich jest śmierć.

Tłumaczenie: Renata

Źródło: http://www.mostholyfamilymonastery.com/news/women-say-easy-abort-baby-abortion-pill-cleaned-went-back-sleep/

Od tłumacza: Aborcja jest potężną zbrodnią, morderstwem popełnionym na najbardziej niewinnych i bezbronnych istotach. To wielki grzech i ci, co ją popełniają, WSPIERAJĄ myślą, słowem czy czynem, maja KREW owych niewinnych, bezbronnych dzieci na swoich rekach i na swoim sumieniu. Pan Bóg będzie BARDZO SUROWO karał tych, co są powiązani z tą zbrodnią. Bójcie się i trwóżcie wszyscy wspierający,w JAKIKOLWIEK SPOSÓB, aborcję, bo nie unikniecie ZASŁUŻONEJ KARY BOŻEJ.

Wolna Polska – Wiadomości Wolna Polska – Wiadomości – Informacje Świat Polska

Source: „Wyczyściłam się i wróciłam do spania”