Rossmann w Polsce atakuje 500+ jak i Kindergeld w Niemczech?Koncern przeciw Merkel?


Niemiecka firma „Rossmann” wrogo nastawiona do rządu w Polsce i w Niemczech?Czy to jest możliwe?Tak.Oto cytat:

W październikowym numerze gazetki „Skarb”, wydawanej przez niemiecką sieć drogerii Rossmann, znalazł się raport o programie „Rodzina 500 plus”. Już wstęp tekstu zapowiada, co będzie dalej. „Uprzejmie donoszę, że mój sąsiad przepija pieniądze z 500+ – donosy takiej i podobnej treści już od pół roku lądują na biurkach pracowników Miejskich Ośrodków Pomocy Rodzinie w całym kraju” – napisano w gazetce Rossmanna.

Redaktor naczelna „Skarbu”, który jest bezpłatnym „prezentem dla klientów drogerii Rossmann”, to Agata Młynarska. W najnowszym wydaniu pisemka znalazł się raport o programie rządu Beaty Szydło zatytułowany „500+ czy minus”. Można w nim znaleźć m.in. takie „kwiatki”.

Decyzja o 500+ jest więc niedopracowana, bo 500 zł to kwota, która powinna być dodatkiem, a nie podstawą budżetu domowego. W Wilanowie, gdzie mieszkam, wszystkie dziewczyny spacerują z wózkami. Z moich obliczeń wynika, że maluchy były w drodze, gdy wchodził ten cudaczny projekt

– oznajmia na łamach „Skarbu” Hanna Bakuła.

Nikomu nie chce się schylać za parę złotych, skoro państwo płaci mu pensję za darmo (…) Jak ktoś ma gromadę dzieci, to żyje teraz jak król i ani mu w głowie praca

– to z kolei ma być wypowiedź anonimowego – a jakże! – właściciela sadu.

Jest też wywiad z psycholog, według której program Rodzina 500+ może prowadzić do pogorszenia relacji międzyludzkich, „bo Polakowi zawsze wydaje się, że w zagrodzie obok rośnie bardziej zielona trawa”.

Tekst wywołał oburzenie. Głos musiała zabrać rzecznik Rossmanna, która tak próbowała tłumaczyć firmę:

Przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się urażeni artykułami na temat programu 500+ w październikowym Skarbie. Intencją firmy Rossmann nie było dotknięcie kogokolwiek, szanujemy uczucia naszych czytelników i klientów .

Rzecznikiem Rossmanna jest Agata Nowakowska, była dziennikarka „Gazety Wyborczej”, prywatnie żona Andrzeja Morozowskiego z TVN24…

Zrodlo,informacje sprawdzone.
http://niezalezna.pl/86948-w-gazetce-rossmanna-atak-na-500-naczelna-jest-tam-agata-mlynarska#comment-3911149

4 thoughts on “Rossmann w Polsce atakuje 500+ jak i Kindergeld w Niemczech?Koncern przeciw Merkel?

  1. Czyżby co niemiec to idiota?

    Przypominam, że:
    1- niemce w 2002 roku obchodzili uroczyście na uniwersytecie w berlinie (a więc już po obaleniu berlińskiego muru przez polską SOLIDARNOŚĆ- bezpiecznie było) 60. rocznicę przyjęcia wielkiego planu wschód, który zakładał wymordowanie 24 000 000 polskich obywateli wśród ok. 70 mln Słowian,
    2- przed 1.09.1939 r. niemce uzgodnili z sowietami wspólne wymordowanie polskiej inteligencji, aby Polacy nigdy już nie stanęli im na drodze; po wojnie brakło ok. 80% polskiej inteligencji,
    3- do dziś (październik 2016) u niemców obowiązuje hitlerowskie, niemieckie prawo pozbawiające POLONIĘ majątków,
    4- w czasie okupacji niemce porwały i zniemczyły ok. 200 000 polskich dzieci
    5- w latach 1939 – 1945 niemce ukradli z Polski dobra kultury,do ich wywiezienia użyli 1 500 000 wagonów towarowych – dane niemieckich kolei skrupulatnie rozliczających wykorzystanie taboru kolejowego.
    6- do dziś niemce usiłują zniemczyć polskie dzieci mieszkające w ich kraju
    7- ile to już niemce są winne Polsce za celowe, z rozmysłem niszczenie Polski? 3 – 5 bln euro (z odsetkami)??
    8- niemce na swoich drogowskazach nie piszą Wrocław a Breslau
    9- od ponad 1 000 lat próbują nas sobie podporządkować, stale najeżdżają.

  2. Oświadczenie firmy Rossmann w sprawie publikacji w miesięczniku Skarb:
    W związku z artykułem „500+…”, który ukazał się w październikowym Skarbie chcemy wszystkich Państwa bardzo przeprosić. Artykuł został napisany niezgodnie ze sztuką dziennikarską. Program 500+ został w nim opisany w sposób jednostronny i tendencyjny.
    W dotychczasowych wydaniach miesięcznika Skarb staraliśmy się być zawsze blisko naszych czytelników i klientów, prezentować teksty w sposób obiektywny i wyważony. Nie chcieliśmy nikogo dotknąć, nie takie były nasze intencje. Wyciągniemy konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych w firmie za publikację tego artykułu, a także felietonu pani Hanny Bakuły. Felieton ten zawiera prywatne poglądy pani Bakuły i nie odzwierciedla stanowiska Rossmanna.
    Celem naszej firmy nigdy nie było i nie jest angażowanie się w toczone publicznie dyskusje o charakterze politycznym bądź ideologicznym. Celem Rossmanna jest dostarczanie klientom jak najwyższej jakości usług.
    Podjęliśmy decyzję o wycofaniu pozostałego nakładu miesięcznika Skarb z naszych sklepów. Zamierzamy także przepraszać za ten niedopuszczalny incydent w listopadowym wydaniu Skarbu, tak by przeprosiny dotarły do wszystkich Państwa.
    Zarząd firmy Rossmann
    Z wyrazami szacunku
    Agata Nowakowska

  3. Rossmann ,zwolnić całą redakcję „Skarbu.To wydanie „Skarbu” oznacza setki tysięcy Euro..strat dla koncernu.
    Zwolnić rzecznika Rossmann Polska,który nie zaatakował redakcję własnej „gazetki”.Czy to jest początek końca firmy i koncernu „Rossman”? To jest mój dodatkowy komentarz.Wysyłam ten link do firmy „Rossman” w Niemczech.Dziękuję niezależna.pl
    za te informacje o „Rossman”Polska.Jestem pewien,że polska redakcja „Rossman” wraz z rzecznikiem stracą pracę.
    Rossman pomaga w Niemczech a atakuje dzieci w Polsce?
    https://www.rossmann.de/unternehmen/soziale-verantwortung/soziale-projekte/die-arche.html

  4. To już jest wielki skandal w Polsce.Przetłumaczyć ten parszywy,cytowany tekst na język niemiecki i wysłać do Niemiec.Rossman jest także przeciwko niemieckim „Kindergeld”?

    500+ jest podobny do francuksiego systemu i w pewnej formie do systemu dotacji(Kindergeld) w Niemczech,które są w Niemczech opodatkowane.W Polsce 500+ nie jest opodatkowane.

    To ma być Europa?
    Firmy niemieckie atakują Merkel,Gabriela,Gysi,CSU?Przecież Rossman nie jest ani komunistyczną firmą ani neo nazi firmą. Pomimo tego atakuje oficjalnie ,własne państwo,które dotuje Rossmana. Bez dotacji, firma nie miała by szans.

    Redakcja „Skarbu” atakuje własną firmę . Sabotaż przeciw własnej firmie.Makabra….Co się dzieje?Czy redaktorzy Skarbu piszą pod wpływem alkoholu?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s